Door Jerzy Soetekouw op 22 april 2017

Vrijwilliger van het jaar: Roy Dannarag

Tijdens de laatste ledenbijeenkomst van de PvdA Almere maakte fractievoorzitter Jerzy Soetekouw de allereerste Almeerse PvdA-vrijwilliger van het jaar bekend. De fractie was unaniem in haar oordeel: Roy Dannarag werd beloond met deze eretitel als dank voor zijn vele inzet.

Roy Dannarag (1950) is als Almeerder al geruime tijd maatschappelijk actief en betrokken bij de sociaaldemocratie. De oud-profvoetballer van onder meer KVC Westerlo, De Volewijckers en Heracles Almelo is een man van normen en waarden, die graag zijn ervaring en kennis deelt met jongere generaties en zich op verschillende fronten inzet voor een mooiere samenleving.

Roy Dannarag werd geprezen om zijn jarenlange, belangeloze inzet voor de fractie, de campagne en zijn werkzaamheden voor het ombudsteam. Een jaar lang mag Roy deze titel dragen. Als blijk van waardering heeft de fractie hem een attentie gegeven en krijgt het partijlid een avondje uit naar keuze. In het voorjaar van 2018 zal een nieuwe vrijwilliger van het jaar benoemd worden.

Jerzy Soetekouw

Jerzy Soetekouw is oud-wethouder Sociaal Domein, Diversiteit & Inclusie voor de PvdA Almere van 2018-2019. Tegenwoordig is hij directeur van VMCA. De VMCA is een zelfstandige organisatie die uitgaat van kansen en mogelijkheden voor vrijwilligers, mantelzorgers en organisaties. De VMCA bevordert sociale cohesie en participatie binnen de Almeerse samenleving. Soetekouw had als wethouder in de

Meer over Jerzy Soetekouw