Door Jerzy Soetekouw op 11 oktober 2014

Gezocht: actieve leden die willen werken aan werk

De komende periode wil de PvdA aan de slag om de werkloosheid in Almere terug te dringen en mensen een perspectief op een baan te geven. De gemeenteraadsfractie van de Almeerse PvdA zoekt leden die mee willen denken aan het organiseren van werk. De projectgroep Werk & Re-integratie heeft plaats voor twee vrijwilligers die graag het verschil voor de stad willen maken.

Topprioriteit
Voor de PvdA Almere is het een topprioriteit om in onze mooie stad te zorgen voor een goede uitvoering van de komende Participatiewet. De projectgroep is op zoek naar leden met een grote gedrevenheid om iedereen te laten participeren. Met uw ideeën, praktijkervaringen en initiatieven kunt u helpen om van Almere een fatsoenlijke stad te maken waar ook op termijn niemand buitenspel staat.

Meedoen
Bent u gedreven, staat u te popelen om voor Almere en de PvdA aan de slag te gaan? Hebt u ongeveer 2 uur per week tijd voor de PvdA? Dan maakt de projectgroep werk graag gebruik van uw inzet. In de projectgroep maakt u kennis met fractieleden, andere leden uit de afdeling en de werkplek van de fractie op het stadhuis. Uw eigen ideeën kunnen een vertaling krijgen in politieke acties. De projectgroep zal niet alleen vergaderen, maar ook werkbezoeken afleggen in de stad. Zo kunt u meewerken aan het realiseren van de idealen van de PvdA en leert u Almere op een andere manier kennen..

Contact
Spreekt het u aan om u voor dit zeer belangrijke thema in te zetten? Of wilt u liever eerst meer informatie? Neem dan contact op met fractielid Jerzy Soetekouw. Te bereiken via mail, [email protected], of telefonisch, 06 490 077 83.

Jerzy Soetekouw

Jerzy Soetekouw is oud-wethouder Sociaal Domein, Diversiteit & Inclusie voor de PvdA Almere van 2018-2019. Tegenwoordig is hij directeur van VMCA. De VMCA is een zelfstandige organisatie die uitgaat van kansen en mogelijkheden voor vrijwilligers, mantelzorgers en organisaties. De VMCA bevordert sociale cohesie en participatie binnen de Almeerse samenleving. Soetekouw had als wethouder in de

Meer over Jerzy Soetekouw