7 december 2014

Het PvdA Ombudsteam Almere is op zoek naar aanvulling van het team

In 2004 hebben At Kasbergen en Ton van Meurs het Ombudsteam van de PvdA Almere landelijke bekendheid bezorgd door hun oplossing voor afsluiting van elektra van de prepaid energiemeter. Sinds september 2014 is er een doorstart gemaakt met het Ombudsteam. Herman Linzel, Ruth Delobi, Qasim Nazemi en Monica Baij vormen de vaste kern van het team. Het team verwacht dat 2015 voor veel Almeerders een moeilijk jaar gaat worden vanwege ingrijpende veranderingen in de financiering van zorg en wonen.

Oproep
Het PvdA Ombudsteam zoekt daarom uitbreiding, in de vorm van een teamlid met kennis en affiniteit met sociaal juridische kwesties en een teamlid met een financiële achtergrond die verstand heeft van uitkeringen, belastingen en schuldhulpverlening. Het Ombudsteam Almere wil een aanvulling zijn op het aanbod van sociaal maatschappelijke instanties in Almere. We zoeken de oplossing in het vinden van de juiste instantie voor het afhandelen van het probleem en als dat niet lukt proberen we zelf een oplossing te vinden.

Als u zich geroepen voelt om u als vrijwilliger aan te melden dan verzoek ik u ons nummer: 06-102 251 46 te bellen.

Waar ben je naar op zoek?