9 maart 2014

KiesWijzer: Maarten van Rossem geeft op 12 maart 2014 gratis Kiesadvies

– Almere. Op woensdag 12 maart zal historicus Maarten van Rossem uitleggen waarom populisten levensgevaarlijke kletsmajoors zijn. Maarten van Rossem houdt de lezing met het oog op de gemeenteraadsverkiezingen Almere op 19 maart a.s.

De lezing is ook bestemd voor die Almeerders die nog geen idee hebben aan welke partij zij hun stem willen geven. Kom daarom voor een gratis kiesadvies op 12 maart naar de lezing van Maarten van Rossem. Na afloop weet u gegarandeerd welke partij op 19 maart 2014 uw stem verdient.

Maarten van Rossem zal zijn lezing houden in gebouw de Voetnoot. De zaal is vanaf 19.30 open voor het publiek. Iedereen – ongeacht afkomst, politieke voorkeur of elke andere discriminerende eigenschap – is van harte uitgenodigd. De entree is gratis, evenals koffie en thee.

Met in het vooruitzicht de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart 2014 zal Maarten van Rossem  de – al dan niet dolende – kiezer de helpende hand reiken om zo keuzestress te voorkomen. Bent u op zoek naar inspiratie voor een juiste politieke keuze dan nodigt de PvdA u van harte uit voor dit evenement in de Corrosia Stad ( gebouw de Voetnoot). Het is aan te raden om bijtijds aanwezig te zijn in verband met het beperkte aantal plaatsen.

Corrosia Stad is gevestigd in de voormalige bibliotheek in Almere Centrum. De entree ligt schuin tegenover de centrale ingang van het stadhuis. Het maximale aantal toehoorders bedraagt circa 170 personen. U dient tijdig aanwezig te zijn als u ook een stoel wilt bemachtigen.

Waar ben je naar op zoek?