6 maart 2014

Bouwen aan sociaal Almere

Je moet doen waar je goed in bent. Daarom wil de Partij van de Arbeid ook de komende vier jaar bouwen aan Almere. Wie wil niet stemmen op een partij die de stad ruim en groen en wil houden en aan voorzieningen en werk wil bouwen?

Drie redenen
Ik noem drie redenen om op de PvdA te stemmen:

Eén: Terwijl het crisis is, zijn onze wethouders er toch in geslaagd prachtige resultaten te boeken. Om het kort te schetsen: er wordt hard gewerkt aan huurwoningen met een prijs tot € 550 en we hebben extra geld geregeld voor bijvoorbeeld het armoedebeleid. Daarom heeft Henk Mulder een bijnaam: de man van 1 miljard. Vanwege de komende veranderingen in ze lokale zorg heeft Ineke Smidt alles in de stijgers gezet. Lees elders op onze website.

Twee: De PvdA loopt nooit weg voor verantwoordelijkheden en zeker niet als het moeilijk wordt. De crisis zorgt voor werkloosheid. Daar legt de PvdA zich niet bij neer. Wij willen dat de gemeente Almere schoonmakers, beveiligers en groenwerkers weer zelf in dienst neemt.

Drie: We hebben een schitterend team voor u klaar staan. Ik hoor wel eens dat ik een beetje ouderwetsig overkom. Over smaak valt niet Iedere zo zijn vindt, wat ik wel eens hoor gek genoeg, U zult verstelt staan. Het wordt echt PvdA 2.0.

Dus: expertise, verantwoordelijkheid en jeugdig elan.

De beste lokale partij
Daarom denk ik dat in Almere de PvdA de beste lokale partij is die je kunt kiezen.
John van der Pauw
Lijsttrekker en fractievoorzitter

Waar ben je naar op zoek?