PvdA-lijsttrekker Jerzy Soetekouw te gast bij “Over Flevoland Gesproken”

Door Jerzy Soetekouw op 27 november 2017

De PvdA-fractie in Almere heeft het aantal vergaderingen op het stadhuis met de helft teruggebracht om zich meer in de stad te laten zien.Dat is een les die partij heeft getrokken uit de nederlaag bij de Tweede Kamerverkiezingen in maart, zegt fractievoorzitter Jerzy Soetekouw in het tv-programma Over Flevoland Gesproken dat zondag werd uitgezonden.

Jerzy Soetekouw te gast bij "Over flevoland Gesproken"

Jerzy Soetekouw te gast bij “Over flevoland Gesproken”

Soetekouw, lijsttrekker bij de komende gemeenteraadsverkiezingen, wil afrekenen met de illusie dat het stadhuis het centrum van Almere is. Hij hoopt het contact met de stad te herstellen door minder te vergaderen en de overgebleven tijd te gebruiken voor werkbezoek aan verenigingen en maatschappelijke instanties.

Bekijk hier het interview

Jerzy Soetekouw

Jerzy Soetekouw is oud-wethouder Sociaal Domein, Diversiteit & Inclusie voor de PvdA Almere van 2018-2019. Tegenwoordig is hij directeur van VMCA. De VMCA is een zelfstandige organisatie die uitgaat van kansen en mogelijkheden voor vrijwilligers, mantelzorgers en organisaties. De VMCA bevordert sociale cohesie en participatie binnen de Almeerse samenleving. Soetekouw had als wethouder in de

Meer over Jerzy Soetekouw