Leven, wonen en werken in een stad waarin iedereen meedoet.

Door Jerzy Soetekouw op 12 januari 2018

Lijsttrekker en fractieleider Jerzy Soetekouw van de PvdA in Almere heeft op 12 Januari 2018 tijdens de nieuwjaarsborrel van de afdeling in Almere, het nieuwe verkiezingsprogramma gepresenteerd. Met dit programma heeft de PvdA een solide basis om de gemeenteraadsverkiezingen in te gaan.

Abassin Nessar en Jerzy Soetekouw

Abassin Nessar, Afdelingsvoorzitter (L) en Jerzy Soetekouw, Lijsttrekker (R)

Jerzy Soetekouw over het verkiezingsprogramma: “Met trots presenteert de PvdA afdeling Almere het verkiezingsprogramma dat samen met leden en maatschappelijk betrokken inwoners is geschreven. De PvdA Almere is een energieke vereniging die in voor-en tegenspoed staat voor haar sociaaldemocratische waarden. In het programma gaan we dieper in op de voor ons belangrijke thema’s rondom Zorg, Werk en Wonen.

De PvdA wil in de komende raadsperiode Lef tonen om nieuwe paden in te slaan, Daadkracht om de doelen te realiseren en vooral Liefde te tonen voor de lokale samenleving. Ik ben het afdelingsbestuur en de programmacommissie dankbaar voor het goede werk dat ze verricht hebben bij het maken van dit inspirerende programma”

“Het verkiezingsprogramma zal de basis vormen voor de campagne die in de komende weken gaat losbarsten. De PvdA in Almere kijkt uit naar de komende verkiezingen. Het wordt een spannende strijd – het gaat tenslotte om onze stad. En dat is voor alle Almeerders belangrijk”.

De presentatie van het verkiezingsprogramma vond plaats op 12 Januari 2018 om 19:00 in Café ‘Het Steegje’ op het Baltimoreplein 108 in Almere-Buiten.

Lees hier ons verkiezingsprogramma:

Jerzy Soetekouw

“Als raadslid zet ik mij in voor een stad waarin niet naar iemands afkomst, maar naar iemands toekomst wordt gekeken. Ik wil vooruit met Almere door te investeren in de toekomst van onze stad. Investeren in de toekomst betekent investeren in kinderen en in onderwijs, maar ook in werkgelegenheid en ouderenvoorzieningen. Dat betekent dat niemand

Meer over Jerzy Soetekouw
Word lid van de PvdA!

Samen kunnen we onze idealen waarmaken.
Doe mee en word lid!