Voorbeschouwing Algemene Beschouwingen

Door Jerzy Soetekouw op 18 oktober 2017

In 2018 willen we van Almere een nog mooiere stad maken. Met liefde voor bijvoorbeeld stadsdeel Haven. Zo komt er daar een nieuwe Playground en maken wij ons hard voor het behoud van Jeugdland Haven. Verder worden er weer steeds meer woningen, en dan vooral betaalbare woningen gebouwd: hard nodig in de strijd tegen de wachtlijst en te dure woningen. Met lef willen wij alle Almeerders een eerlijke kans op een baan geven, door de proef Anoniem Solliciteren op het stadhuis verder in de stad door te trekken. Wij blijven daarnaast vechten voor fatsoenlijke omstandigheden voor de vele Almeerders die moeilijk rond kunnen komen.

Jerzy Soetekouw

“Als wethouder zet ik mij in voor een stad waarin niet naar iemands afkomst, maar naar iemands toekomst wordt gekeken. Ik wil vooruit met Almere door te investeren in de toekomst van onze stad. Investeren in de toekomst betekent investeren in kinderen en in onderwijs, maar ook in werkgelegenheid en ouderenvoorzieningen. Dat betekent dat niemand

Meer over Jerzy Soetekouw