Door Jerzy Soetekouw op 22 april 2017

Vrijwilliger van het jaar: Roy Dannarag

Tijdens de laatste ledenbijeenkomst van de PvdA Almere maakte fractievoorzitter Jerzy Soetekouw de allereerste Almeerse PvdA-vrijwilliger van het jaar bekend. De fractie was unaniem in haar oordeel: Roy Dannarag werd beloond met deze eretitel als dank voor zijn vele inzet.

Roy Dannarag (1950) is als Almeerder al geruime tijd maatschappelijk actief en betrokken bij de sociaaldemocratie. De oud-profvoetballer van onder meer KVC Westerlo, De Volewijckers en Heracles Almelo is een man van normen en waarden, die graag zijn ervaring en kennis deelt met jongere generaties en zich op verschillende fronten inzet voor een mooiere samenleving.

Roy Dannarag werd geprezen om zijn jarenlange, belangeloze inzet voor de fractie, de campagne en zijn werkzaamheden voor het ombudsteam. Een jaar lang mag Roy deze titel dragen. Als blijk van waardering heeft de fractie hem een attentie gegeven en krijgt het partijlid een avondje uit naar keuze. In het voorjaar van 2018 zal een nieuwe vrijwilliger van het jaar benoemd worden.

Jerzy Soetekouw

“Als wethouder zet ik mij in voor een stad waarin niet naar iemands afkomst, maar naar iemands toekomst wordt gekeken. Ik wil vooruit met Almere door te investeren in de toekomst van onze stad. Investeren in de toekomst betekent investeren in kinderen en in onderwijs, maar ook in werkgelegenheid en ouderenvoorzieningen. Dat betekent dat niemand

Meer over Jerzy Soetekouw