Ombudsteam

In 2004 hebben Ton van Meurs en At Kasbergen het PvdA Ombudsteam weer op de kaart gezet en goed ook. Beide heren kregen zelfs landelijke bekendheid binnen de partij vanwege hun activiteiten rondom de prepaid energiemeter. Een meter waardoor afsluiting van energie voorkomen kan worden. Ton en At hebben ervoor gezorgd dat huurders met schulden in de wintertijd niet van energie en water mogen worden afgesloten. Hans Spekman kwam voor een promotiefilm met At en Ton naar Almere. Mede door het enthousiasme van At en Ton is het instituut PvdA Ombudsteam in meer steden uitgerold en pakken in veel steden PvdA Ombudsteams kwesties aan zodra er iets verkeerd dreigt te gaan.

Het Ombudsteam Almere is een initiatief van de lokale PvdA en het team staat klaar om u te helpen met vragen of problemen waar u zelf niet meer uitkomt.

Wie vormen het ombudsteam Almere?
Herman Linzel
Monica Baij (coördinatie)
Roy Dannerag

Bereikbaarheid

Voor vragen en/of ondersteuning kunt u een mail sturen naar: ombudsteamalmere@mail.com

Onze hulp is gratis!
Aan de hulp die wij u bieden zijn geen kosten verbonden. Ook hoeft u geen lid te zijn van de PvdA. Wij helpen iedere Almeerder.

Spelregels:
• Iedereen in Almere kan gebruik maken van het Ombudsteam

• De hulp van het Ombudsteam is gratis

• U hoeft geen lid van de PvdA te zijn

• Een afspraak maken is niet nodig, maar kan wel

• Het Ombudsteam verwijst u door naar instanties die u kunnen helpen

• U blijft zelf verantwoordelijk voor de kwestie die u aandraagt

• Er worden geen dossiers gevormd maar we hebben wel informatie nodig

• Uw informatie wordt vertrouwelijk behandeld

• Voor de hulp die het Ombudsteam biedt, wordt geen aansprakelijkheid aanvaard