14 oktober 2013

Internationale Werkgroep start nieuw seizoen

Het nieuwe politieke seizoen is weer begonnen en we willen ook met onze Internationale Werkgroep weer bij elkaar komen. Onze werkgroep bestaat nu vier jaar. We hebben interessante discussies gehad met o.a. Europarlementariër Thijs Berman (over Europa), Jan Bouwmeester (Uruzganmissie) en Kirsten Meijer (internationaal secretaris). En niet te vergeten: onze excursie naar het Europese Parlement in Brussel samen met onze partijgenoten uit Lelystad.
De vraag is: wie wil ook dit seizoen deel blijven uitmaken van de werkgroep? De komende maanden zullen we in ieder geval aandacht besteden aan vredesmissies in het kader van de VN en, uiteraard, aan de Europese verkiezingen die volgend voorjaar worden gehouden. Suggesties voor andere onderwerpen zijn welkom!
Laat even weten of je mee wilt (blijven) doen met onze Internationale Werkgroep. Ook nieuwe leden zijn van harte welkom! Kijk alvast eens op de site van de Foundation Max van der Stoel, deze zomer opgericht om het internationale werk van de partij te coördineren (www.foundationmaxvanderstoel.nl).

Met partijgroet,
Willem Veenstra