Rode Team PvdA Almere compleet!

29 november 2021

Zaterdag is tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) van de PvdA de lijst met kandidaten gewijzigd vastgesteld. Op de 1e plek is als lijsttrekker Ruud de Jonge gekozen. Gevolgd door ervaren raadsleden en dossiervreters Leida Höhle en Erik Theunissen. Aya Selman is door de leden op de 4e positie terecht gekomen met vlak daarachter op plek 5, Ario Zaghian. Een energieke jonge nieuwkomer die in het dagelijks leven werkzaam is bij Verkeer en Waterstaat. Met zijn internationale ervaring zal hij nieuwe invalshoeken weten te vinden. Ario weet als mantelzorger ook hoe het is om afhankelijk te zijn van goede zorg.

De lijst gaat verder met Tarik Sahbaz en Jeroen Deben. Jeroen strijdt tegen armoede en als lid van het Ombudsteam RoodGroen helpt hij Almeerders met schulden en andere problemen. Op de achtste plek staat de open en enthousiaste Michel Vlak. Hij ondersteunt jongeren door zijn levenservaring en inzichten te delen. Daarmee helpt hij jongeren het juiste pad te kiezen. Michel wil in de politiek iets terugdoen voor de stad waar hij zelf zoveel van heeft gekregen. Dit team gaat met vrolijke energie en positief optimisme campagne voeren voor betaalbaar wonen, armoedebestrijding en (betaalbare) duurzaamheid.

Het rode team voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022:

1. Ruud de Jonge
  2. Leida Höhle