Door Jerzy Soetekouw op 17 december 2015

Uitnodiging: Samen met wethouder Tjeerd Herrema op fietstour door Almere Stad-West

Jerzy Soetekouw -gemeenteraadslid met Almere Stad-West in zijn portefeuille- organiseert graag voor leden, bestuur en de PvdA-fractie een excursie in de focuswijken in Almere Stad West. Op vrijdag 8 januari 2016 bezoeken we de Stedenwijk, de Staatsliedenwijk, de Kruidenwijk en de Muziekwijk. Dit zijn wijken met bewoners die extra aandacht kunnen gebruiken. Tjeerd Herrema wil als wethouder graag kennis maken met de verschillende bewoners(initiatieven) in dit gebied. U bent van harte uitgenodigd.

Het programma:

Het programma duurt ongeveer van 14:00 tot 17:00 uur. Wij verzoeken u zoveel mogelijk om uw eigen fiets mee te nemen. Meer informatie over het precieze programma volgt in een later stadium. Wij komen in ieder geval langs verschillende buurthuizen, gaan op bezoek bij plekken waar overlast van hangjeugd is en wij zullen kennis maken met een buurtpreventieteam.

U bent van harte uitgenodigd! Maar aanmelden is noodzakelijk. Aanmelden kan bij fractielid Jerzy Soetekouw, via [email protected].

Jerzy Soetekouw

Jerzy Soetekouw is oud-wethouder Sociaal Domein, Diversiteit & Inclusie voor de PvdA Almere van 2018-2019. Tegenwoordig is hij directeur van VMCA. De VMCA is een zelfstandige organisatie die uitgaat van kansen en mogelijkheden voor vrijwilligers, mantelzorgers en organisaties. De VMCA bevordert sociale cohesie en participatie binnen de Almeerse samenleving. Soetekouw had als wethouder in de

Meer over Jerzy Soetekouw